Friday, August 1, 2014

2014

2014. okey seriously lama gilaa tk up to the date update blog ni sbb terlupa password hritu now dh dpt balik password blogg ni. yeaay. nk teruskn meng-update tpi story yg ada ni mesti pelik bin ajaib and exactly merepeek merabaan raban xDD last update hritu september2013 right? wuu lama tuu . sekarang dh 1Ogos2014 :)) long time no see uolls. muaah muaah. New Story New Begin New Blogger semuanya New laa klau boleh . act, blogg ni just sessaja je luahkan perasaan kateekoo so , kalau awk awk awk and awk tk suka dipersilakan la ye tekan button (x) yg ada dkt tab atas web ni. okey? dripd dok kutuk-ii org baik outt terus nnt kurang pahala . sekurang - kurang nye blog aku ni cantikk la jgk een *mohon amek baldi & muntah* dripd kau nk duk kutuk-ii kau hadee? klau ade tu ade la tk heran pun blogg korang cantik ke tkk xpp . ngahngahngah. well, aku start buat blogger ni 2012 kot itupun ats bantuan rerakan and my belovee cousin . so now dh 3tahun kita bersama wahai blogger tercinta. iloveeyousoomucch. hahahaha x)) act banyaak post yg lama2 aku updatee rsenye belas - belas kott TAPI semuanya aku dh delete sbb bila baca balik aku rasa ape yg aku updatee tuu haaaaaaa merepek merabaan and kelakar , yeelaa time tu tk brp nk matang lgi post yg lpas tu pun mcm budak2 tulis pun tk betul. hekhekhek. and now! lets begin again . tpi maafla ye sbelum tu post aku mmg alwaays merepeekk and exactly tk pentingg langsungg . mmg laa kan aku dh ckp aku buat blogg ni SAJA - SAJA nk isi masa lapang or lepaskn geraam ke hapee ke kann ^^ so klau awak awak awak dan awak ada nk komen apa2 or nk bgi nasihat or apa-ii jelaa yg positiff bkn negatiff tau klau nk kutuk-ii ke hape ke baik blaa cpt sbelum pahala berkurang. hahahha. haaa, awak semua boleh tinggalkn sebarang komen or anything else di kotaak chaat disebelah ini --->> nmpk tk? ada satu kotak ramai yg dh komen dkt situ buat iklan pun addee --' so, tunggu ape lgii? bgi la idea or komen or apa2 yg positiff disituu yee. haaamekaaww . panjang melebar aku updaatee xDD maaf. kbye. assalamualaikum. salam aidilfitri.

No comments:

Post a Comment